Salam `Alaik..

ingin ku kongsi kan satu kata2...mungkin hanya kata-kata biasa tapi amat penting untuk kita muhasabah diri kita semula..

" kita seringkali lupa untuk bersyukur dengan nikmat yang Allah sering kurniakan pada diri kita tetapi kita sering mengeluh apabila ujian Allah datang sekali sekala dalam kehidupan kita "



maaf dari ku andai lama menunggu tulisan ku dikemas kini..
mungkin kerana masa yang penuh..
atau mungkin masa yang terluang tapi berat untuk ku menulis..
mungkin kerana dosa2 yang dilakukan samaada sedar atau tidak
membuatkan diri ini terhenti menulis buat seketika..
maaf..
maaf..
insyaAllah, lepas ini saya cuba untuk selalu update..
walaupun tak panjang berjela-jela..
sedikit kata-kata yang saya dapat, akan saya kongsikan insyaAllah..
maaf lagi dari saya..
pohon doa dari kalian yang sudi melayari dan membaca tulisan saya yang tak seberapa ini... (~_~)

0 comments: